OMIC

L'Ajuntament d'Òdena i la Diputació de Barcelona organitzen períodicament visites de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor.

Servei que s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació destinat a les persones com a consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.

Línies de servei:

  • Informació i orientació
  • Tramitació de queixes i denúncies
  • Campanyes d'informació i sensibilització

Us atendran tècnics de la Diputació de Barcelona gratuïtament i de manera personalitzada, en aquelles qüestions o dubtes relacionades amb l'àmbit del:

  • Consum
  • Comerç
  • Drets dels Consumidors
  • Compra lloguer habitatge
  • Serveis Bancaris
  • Vehicles
  • Etiquetatge i garanties productes
  • Serveis postvenda
  • Assegurances
  • Viatges
  • etc.

Persones destinatàries:

Ciutadania en general

Cost del servei:

Gratuït

Ajuntament d’Òdena

Pl. Major 2 - 08711 Ã’dena - Barcelona
Telèfon: 93 801 74 34
Fax: 93 706 29 85
Adreça electrònica: odena@odena.cat
Horari:  

Oficina d'atenció al ciutadà: dilluns a divendres de 08'30 a 14'00h i dimarts i dijous de 16'30h a 19'00h

Darrera actualització: 23.09.2019 | 14:10