Òdena licita la gestió i funcionament per a les dues seus de la llar d’infants municipal
L’Ajuntament d’Òdena ha publicat la licitació del servei de llar d’infants, el servei de menjador i descans posterior i el servei d’acollida matí i tarda per a les dues seus de la llar municipal, l’Avió de Paper, al carrer Aurora s/n del nucli d’El Pla d’Òdena i Els Vailets, al carrer Verdaguer del nucli d’Òdena. El termini de la concessió serà de 4 anys a comptar a partir de l’1 de setembre de 2021 i l’Ajuntament en podrà aprovar pròrrogues anuals fins a un màxim de 2 anys més.
El servei integral de la llar d’infants consisteix en l’estada dels infants de 0 a 3 anys, durant l’horari establert, oferint l’atenció educativa apropiada als infants d’aquesta edat, de conformitat amb la normativa aplicable. El servei de menjador inclou el dinar per a aquells infants usuaris del servei escolar de llar d’infants que ho sol·licitin. Aquest servei s’ofereix amb l’objectiu que els infants adquireixin hàbits d’higiene i de descans, entre d’altres, i també cal tenir en compte que és important com a factor socialitzador. El servei d’acollida es prestarà fora de l’horari lectiu i amb voluntat de facilitar a aquelles famílies usuàries de la llar la possibilitat de compaginar millor el seu horari, sempre d’acord amb la normativa vigent. Aquest servei forma part de l’estada educativa de l’infant i per tant cal vetllar per l’acompanyament en el seu desenvolupament integral respectant el seu moment maduratiu;
Pel que fa als criteris de valoració de les propostes, els aspecte pedagògics detallats al projecte educatiu per a la llar d’infants seran els que tindran més pes, seguits de les millores respecte els mínims demanats i de la proposta econòmica. També es tindran en compte els aspectes organitzatius i de gestió proposats, com l’organització de la plantilla i els sistemes de garantia de la qualitat del servei i avaluació del mateix.
La documentació per prendre a part a la licitació es poden trobar al web de l’Ajuntament d’Òdena, al perfil del contractant.