Obertes les inscripcions per al seminari gratuït “Fidelitza clients amb les bases de dades”

Dilluns, 27 de juny de 2022 a les 12:00

DINS EL PROGRAMA  “DIGITALCOMMERCE CONCA” DE LA MICOD I LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

  • La sessió de formació gratuïta tindrà lloc el 6 de juliol a la tarda a Ignova Empresa

El proper dimecres 6 de juliol s’impartirà un nou seminari gratuït adreçat a establiments comercials, en el marc del programa DigitalCommerce Conca. En aquesta ocasió es formarà als assistents en l’ús de les bases de dades, un instrument imprescindible per a la gestió del negoci i la fidelització de clients.

Amb el títol “Fidelitza clients amb les bases de dades”, el consultor tecnològic Alberto Sánchez explicarà als participants com utilitzar els programes de gestió de clients per tal de fidelitzar-los, i també es farà èmfasi en quines opcions de programes ofereix internet gratuïtament i quines opcions programes com, per exemple, l’Excel.

El seminari és gratuït i va adreçat a tots els comerciants que tinguin un establiment a peu de carrer en un dels set municipis de la Conca d’Òdena (Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui, Òdena, La Pobla de Claramunt, Jorba i Castellolí). Tindrà lloc el 6 de juliol a les 15.30h en format presencial, i cal inscriure’s prèviament a la web micod.cat.

El passat 15 de juny ja es va celebrar el primer dels seminaris d’aquesta segona edició del programa DigitalCommerce Conca impulsat per la Mancomunitat de la Conca d’Òdena (MICOD) amb el suport de la Diputació de Barcelona. Amb el títol “Crea la teva estratègia de negoci” el consultor empresarial Joan Barnés, de l’empresa Commsulting, va explicar als comerciants com i per què cal tenir una bona estratègia i els passos a seguir per dissenyar-la. Es van tractar aspectes com ara l'organització interna de la feina diària, la gestió del temps, la gestió emocional, la priorització de tasques, la gestió del personal i la cerca de l'excel·lència. Al llarg de la sessió, els assistents van prendre consciència de la importància que hi ha al darrere de la gestió de qualsevol tipus de negoci, i com és de necessari tenir estratègia adaptada al tipus de producte, servei i client de cada establiment.

Gràcies a l’èxit de la primera edició, la Mancomunitat de la Conca d’Òdena i la Diputació de Barcelona van reeditar per aquest 2022 el programa “Digitalcommerce Conca” per ajudar als establiments comercials de la Conca d’Òdena a digitalitzar-se. Des del mes de març una cinquantena de negocis estan rebent un acompanyament professional especialitzat i personalitzat per millorar la seva presència a internet i l’estratègia de negoci, i tots aquells que ho vulguin poden participar als seminaris grupals presencials, que s’allargaran fins al mes d’octubre. L’any passat, un total de 115 comerciants i restauradors de la Conca d’Òdena van participar als set seminaris grupals sobre comunicació online.

 

La MICOD

La Mancomunitat Intermunicipal de la Conca d'Òdena (MICOD) és una associació formada per 7 municipis de la comarca de l'Anoia, tots ells situats a la Conca d'Òdena: Igualada, Vilanova del Camí, Santa Margarida de Montbui, Òdena, La Pobla de Claramunt, Jorba i Castellolí. L’entitat va néixer al 2001 per donar serveis de manera mancomunada als diferents municipis que la integren, i té com a objectiu unir esforços i recursos per gestionar serveis d'interès comú en diferents àrees com la promoció econòmica, la igualtat de gènere, serveis d'ocupació, formació i inserció i serveis relacionats amb el medi ambient i la mobilitat, entre d’altres. El passat 2021 va celebrar vint anys d’existència.

Darrera actualització: 27.06.2022 | 12:12