Obert el procés de selecció dels Informadors i Operadors del PVI 2013
La Diputació de Barcelona, amb la col•laboració dels Ajuntaments i les ADF, desenvolupa cada any el Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals (PVI), una iniciativa que forma part del programa de suport als municipis en la prevenció dels incendis forestals, i té com a finalitat principal evitar-los i limitar-ne els efectes.
El procés de selecció dels informadors/es per al Pla d'Informació i Vigilància contra Incendis Forestals per a la campanya 2013 ja està obert i el termini per a presentar sol·licituds és el comprès entre l'endemà de la data d'aquesta convocatòria i fins el 22 de març de 2013.
Per a més informació, vegeu els següents enllaços:
Bases de selecció dels Informadors i Operadors del PVI 2013 http://diba.cat/web/seleccio/interinatges
• Informadors: http://diba.cat/seleccio/interinatges/SL0313
• Operadors: http://diba.cat/seleccio/interinatges/SL0413
Les sol·licituds han d'anar acompanyades del model normalitzat: https://seuelectronica.diba.cat/tramits/ciutadania/Form%20catala/TRC_023.pdf
Es poden presentar als registres de la Diputació o als ajuntaments de la demarcació de Barcelona. Les sol•licituds rebudes per aquesta via seran trameses pels ajuntaments corresponents per correu administratiu o certificat al Registre General de la Diputació, Rbla. de Catalunya, 126, planta baixa - 08008 Barcelona.
És important recordar als candidats que tots els mèrits i titulacions presentats, han d'anar acompanyats de la documentació justificativa corresponent.
Us fem avinents les indicacions següents:
- És aconsellable que els interessats incorporin el full de vida laboral a la documentació que acompanyi la instància.
- La pertanyença a una Agrupació de Defensa Forestal (ADF) es farà constar mitjançant un escrit emès per l'ADF o la federació d'ADF respectiva.