Nova edició de la sortida matinal a Can Macià per a les persones gran
L'activitat es farà el 27 de febrer.
El Casal de la Gent Gran del Pla d'Òdena, conjuntament amb l'Àrea d'Esports de l'Ajuntament d'Òdena, preparen una nova edició de la caminada a la Font de Can Macià per celebrar el Dijous Llarder. La jornada tindrà lloc el 27 de febrer i se sortirà des de dos punts del municipi: el Centre Cívic del Pla i el Pavelló Mestre Vila Vell al nucli urbà. Ambdós grups sortiran a les 9 del matí i es trobaran a la Font de Can Macià, on esmorzaran plegats per celebrar el Dijous Llarder.
La sortida és gratuïta i no cal inscripció prèvia. Cada participant ha de portar el seu esmorzar i, qui ho desitgi, pot portar quelcom per compartir plegats.
L'activitat està emmarcada dins el programa de Gimnàstica per a la Gent Gran, per fomentar la pràctica de l'activitat física i combatre la soledat no desitjada mitjançant la cohesió social entre persones grans.