L’Ajuntament d’Òdena informa i respon a la ciutadania
El passat divendres 27 d’octubre, a dos quarts de vuit del vespre, veïns i veïnes d’Òdena van omplir el Centre Cívic del Pla a la trobada “L’Ajuntament informa i respon”, convocada per l’equip de govern, per tal de posar en coneixement i informar dels projectes que s’estan treballant, compartir consideracions i recollir propostes i suggeriments de les persones assistents, per tenir-les en consideració.
Les principals problemàtiques recollides van ser qüestions de neteja i manteniment municipal, també sobre l’incivisme en l’aparcament, els habitatges ocupats i el transport públic. Es va demanar mantenir el canvi d’estacionament per quinzenes a tots els carrers per petició del veïnat, i també disposar de més serveis com una farmaciola.
Sobre l’aparcament, els veïns i veïnes van demanar més rigor i contundència cap a aquells vehicles que no estacionin correctament, per exemple amb un servei municipal de grua. Pel que fa al transport públic, es va exposar que es considerava insuficient i es va reclamar una millora als accessos als supermercats de prop del Pla d’Òdena, amb més il·luminació i seguretat en el tram.
Comunicació de desperfectes i incidències a través de Línia Verda Òdena
L’Ajuntament recorda que la ciutadania té a disposició l'aplicació "Línea Verde" per poder comunicar desperfectes i incidències localitzades al municipi. S’hi pot accedir a través de l’app mòbil o bé a través de la pàgina web www.liniaverdaodena.cat
Es tracta d’un servei molt fàcil i ràpid, que permet enregistrar incidències sobre enllumenat i semàfors, aigua, clavegueram, escombraries, neteja diària, abocaments al bosc, entorn natural i camins, mobiliari urbà, voreres i calçades, entre d’altres.
La comunicació és molt àgil i permet l’eficiència en la resolució de la incidència, perquè deriva la problemàtica directament al departament municipal responsable. A més, l’usuari també pot fer seguiment dels comunicats emesos.