Informació a les persones afectades pel tall de subministrament elèctric
Davant de les nombroses incidències en el subministrament elèctric que han patit molts ciutadans d'Òdena les darreres setmanes i amb la possibilitat que algun usuari hagi patit danys en algun aparell, us informem del procediment que s'aconsella seguir per cursar la reclamació.
Informació a les persones afectades pel tall de subministrament elèctric. Reclamacions pels talls de subministrament elèctric a Òdena.
Si disposeu d'una pòlissa d'assegurança cal que reclameu contactant amb la vostra companyia elèctrica a través dels mitjans habituals; telèfon d'atenció al client, pàgina web, oficines presencials.
Haureu de posar en coneixement de la vostra companyia elèctrica la vostra incidència causada pels diversos talls en els subministrament elèctric. Seguidament, la companyia elèctrica us donarà un número d'incidència que haureu de facilitar junt amb la factura i les factures dels danys ocasionats a la vostra companyia d'assegurança.
Finalment, la companyia d'assegurança pot peritar els danys i reclamar posteriorment a Endesa, després d'abonar l'import a l'afectat.
*Aquesta informació ha estat facilitada per Assegurances Junyent