Es lliuren els 37 premis de la campanya de dinamització comercial “Barris antics”

Dijous, 19 de juliol de 2018 a les 00:00

La setmana passada, l'Ajuntament d'Òdena feia lliurament dels premis de la campanya de dinamització comercial “Barris Antics” a les 37 persones afortunades, els premis eren experiències (dinars, sopars, estades en hotels, visites a museus, activitats esportives…) per a viure als altres municipis catalans que particiapen també de la campanya. En el cas d'Òdena, el premi que oferia als altres municipis era un vol en globus i uns tiquets per a consumir durant la Fira de la Vinyala.

La iniciativa s'ha desenvolupat durant el mes de juny als establiments comercials de la zona inclosa en el Pla de Barris del nucli antic. Durant aquests temps les persones quan compraven a un establiment del nucli antic, se'ls lliurava una butlleta que havien de dipositar en una urna i d'aquestes urnes es sortejaven els 37 premis (36 per a compradors i un per a un comerç participant). És la primera vegada que Òdena participa en aquesta experiència de treball conjunt entre municipis d'arreu de Catalunya per a dinamitzar la vida econòmica dels barris històrics.

Totes les persones que han comprat a aquests establiments poden guanyar premis d'altres municipis participants i els guanyadors d'altres indrets visiten Òdena per a gaudir de tot d'experiències al nostre municipi.

Els guanyadors a Òdena han estat: Josep Subirana, Raul Marin, Maria Bernades, Maria del Senyor Ludia, Ma. Teresa Aguilera, Francisca Ferrer García, Joan Gabarró, Sagarari Ribera Sierra, Joana Mata, Dolors Vico Córdoba, Manuel Gabarri, Dolors Cordobés, Mercedes García, Juanin, Juan Fresnedoso, Maria Torra, Raquel Aguilar Ferri, Fina Ruiz Cobo, Ferran Casanova, Mercè Planell, Ángela Bergara Rodríguez, Santi Sanz, Felicitas Andres, Mari Sol Esteller, Artur Pardos Mas, Ángela Cañellas, Roberto Corona, María García, Ma. Amparo García de la Torre, Imma Orriols, Jose Vallejo, Roberto Cuadros, Sira Bonilla, Antonia Lara Ocha, Elisabeth Martín Gonzalez i Paquita Caro. L'establiment guanyador va ser la perruqueria Lourdes Jiménez.

L'objectiu de la iniciativa comercial és doble: donar a conèixer i potenciar el comerç de proximitat dels nuclis antics i aconseguir donar a conèixer els diferents territoris.

La Xarxa de Barris amb Projectes, formada per ajuntaments que impulsen Plans de millora de barris, fa aquestes campanyes amb l'objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.


 

Darrera actualització: 27.02.2019 | 16:13

Imatges